Cercar

Xarxa de lectures: què ens recomanes?


Aquest estiu us proposem que feu les vostres recomanacions de lectura. Us oferim una targeta, en forma de peix, en el que podeu comentar el llibre que més us hagi agradat. Aquí teniu la nostra primera pesca:


Peppa va a la piscina. Punts: 4. M'ha agradat perquè: he vist la sèrie i m’ha agradat molt el llibre.

Misteri a París-Tea Sister. Punts: 3. M'ha agradat perquè: és una història que introduïa dues coses que m’agraden bastant, bé potser tres: Aventura, Moda i París.



La Dama y el Unicornio. Punts: 4. M'ha agradat perquè: Excelente narración. Buena historia, hay un recorrido histórico sobre un tema artístico novedoso.

La dona que va decidir no sortir del llit durant un any. Punts: 3. M'ha agradat perquè: és un llibre irònic que arriba fins i tot a l’esperpent, però sempre amb un to de dolçor.






El Cotxet. Punts:3. M'ha agradat perquè: tenien animals.

Primavera, estiu, etc. Punts: 5. M'ha agradat perquè: és fresc; una història actual i l’ús del català dialectal.


Share/Bookmark