Cercar

Xarxa de lectures: què ens recomanes?



I les recomanacions que els nostres lectors han deixat durant la setmana són:

El cuento número 13. Punts: 4. M'ha agradat perquè: biografia que envuelve al lector en una historia misteriosa, muy bien escrito y ameno.

Invitación a un asesinato. Punts: 4. M'ha agradat perquè: estás ens suspense hasta el final y me ha gustado como escribe Carmen Posadas.

Informática para adultos. Punts: 3. M'ha agradat perquè: ayuda a los que empiezan y sirve de recordatorio a los veteranos.

No sonrías que me enamoro. Punts: 5

Allà on canten els arbres. Punts: 4. M'ha agradat perquè: per la història, molt ben escrita i que m'ha atrapat de bon començament.

Un puente hacia Terabithia. Punts: 4. M'ha agradat perquè. és molt emocionant i quasi ploro!

Pocoyo. Punts: 5. M'ha agradat perquè és molt divertit i hi ha molts de dibuixos.

Corre, corre carbasseta. Punts: 5. M'ha agradat perquè: hi havia monstres i molts colors.

El teu peixet recomanador t'està esperant...



Share/Bookmark