Cercar

Estada a l'empresa


L’Estada a l’empresa és un projecte que fan els alumnes de primer de Batxillerat, per tal de convalidar una assignatura durant el segon curs. Aquest projecte consisteix en incorporar-se a l’equip de treball d’una empresa. A la biblioteca hem comptat amb l'Andrea que ens explica com s'hi ha trobat:

Hola bibliotecàries i bibliotecari! 
Em vau dir que escrigués un correu de com havia sigut la meva experiència a la biblioteca, i primer de tot, dir que ha sigut molt positiva, i que he après moltes coses. 

Al principi no podia amb els carros per a portar llibres, em donava por xocar-los (soc molt patosa) però poc a poc he anar aprenent, i el magatzem la primera vegada que vaig baixar em donar canguelo , ha, ha però aquestes coses com d'altres com localitzar revistes, canviar l'etiquetatge dels llibres, atendre a la gent, activar el carnet i moltes més coses no l'hauria pogut fer sense les bibliotecàries mes guapes i simpàtiques del món!

Gràcies per aquesta experiència tan satisfactòria, i un petonet a tots/es; ens veurem quan hi vagi per algun llibre!!!
Andrea Salaet 

Nosaltres volem afegir que en l'Andrea hem trobat una noia encantadora, puntual i treballadora, que ha aportat un nou punt de vista al nostre dia a dia. 

Ens ha agradat molt compartir la nostra jornada amb tu i esperem continuar trobant-nos per Cambrils i especialment per la biblioteca, un espai que a partir d'ara segur que veuràs amb uns altres ulls ;-)


Share/Bookmark