Cercar

Novetat recomanada




Si sou uns fanàtics del gènere d’intriga, esteu de sort perquè aquest febrer n'hi ha per triar i remenar.

Us ve de gust començar amb una escriptora que va treballar dotze anys a la policia i ara es dedica a escriure? Estem parlant de Clare Mackintosh. Tenim els seus dos llibres: ”Te dejé ir  i “Te estoy viendo”.

Si us té el cor robat la doctora Scarpetta, podeu endinsar-vos en  Inhumano” i si continuem amb investigadors... què em dieu de Sebastian Bergman?  Potser no és un “dechado de virtud”, però segur que us enganxarà la seva sèrie.

Heu llegit " ¿De quién te escondes?", un llibre de suspens psicològic amb més de 26 milions d’exemplars venuts! Jo encara no he tingut temps.... No sé si començar per aquest o pel llibre de Donato Carrisi “La chica en la niebla” amb el detectiu Vogel. Estic feta un mar de dubtes... Ajudeu-me a triar!!!

A més tenim “Música noctura” , un conjunt de 13 relats de John Connolly, autor de novel·la negra que segur coneixereu.... i com era d'esperar jo ja estic a la llista d’espera del llibre d’Alicia Giménez Bartlett  Mi querido asesino en serie”,  què us he de dir Petra Delicado em té captivada.

Així que si us agrada la intriga, heu de venir a la biblioteca,  perquè aquest mes estem que ho petem!


Share/Bookmark