Cercar

Novetat recomanada





Jo, com vosaltres, també he seguit  la quinzena REAL FOOD a la Biblioteca 😋 i he de confessar que no m’he pogut aguantar i, encara que tenim el llibre de Carlos Rios al nostre fons, he pecat i  l’he comprat. Així que aquí em veieu lluitant contra l’univers matrix sense parar i creieu-me que a vegades és esgotador i de tant en tant necessito més lectures que em donin forces per resistir. Un dels llibres que més m’ha sorprès i que us recomano per a tots aquells que estigueu en el meu cas i també per altres que comenceu a conscienciar-vos del perill dels ultraprocesats, és aquest: El Libro de sinazucar.org d’Antonio Rodríguez Estrada.

No és un llibre en un format estàndard tal com estem acostumats, és tracta més aviat d’un projecte fotogràfic que té com a fi que prenguem consciència de la nostra alimentació. L’autor fa una selecció de molts aliments que consumim habitualment, els fotografia i posa al seu costat la quantitat de sucre que conté visualitzada en terrossos.






No  m’estranya el seu gran èxit!! Al gener d’aquest any número 1 en vendes online i les seves fotos han sigut visitades per més de 10 milions de persones per tot el món i compartides per més de mig milió de seguidors!! Seguiu el PROJECTE
Oi que engresca???

Entreu i visualitzeu fotografies que d'una manera ràpida ens ajuden a  valorar els productes segons el seu grau de sucre i a conscienciar-nos que el menjar saludable passa per deixar de consumir els ultraprocessats. 


Salut i bona lectura!!!
Rosana Villagrasa Andrés


Share/Bookmark