Cercar

Inici del club de lectura infantil





Divendres passat vam iniciar el Club de Lectura Infantil amb un grup reduït, però molt ben avingut.
Per a fer les presentacions, vam omplir uns papers amb la descripció de les coses que ens agraden o que no ens agraden gens, i vam mirar d'endevinar a qui pertanyia cadascun.

A continuació vam parlar dels llibres que havien portat de casa. Llibres de la fada Perla, de dinosaures gegants, de llapis màgics i també de Harry Potter. I jo els vaig ensenyar els llibres que més m'agraden de la secció del gomet verd: de Roald Dahl, Diaris del Greg, llibres d'humor, d'aventures, llibres clàssics i llibres més moderns. Llibres, en definitiva, que ens fan volar quan ens hi endinsem.

Finalment vam llegir en veu alta un àlbum il·lustrat: L'ENEMIC, de Davide Cali, i vaig entregar la lectura que comentarem el proper mes: AIXÒ ÉS UN SECRET QUE NOMÉS SÉ JO, de Eulàlia Canal.

Espero que us agradi!

Rosana Andreu



Share/Bookmark