Cercar

Estada a l'empresa



L’Estada a l’empresa és un projecte que fan els alumnes de primer de Batxillerat, per tal de convalidar una assignatura durant el segon curs. Aquest projecte consisteix en incorporar-se a l’equip de treball d’una empresa. Et donen una llista d’empreses per triar i jo vaig decidir venir a fer les pràctiques a la Biblioteca.

Vaig escollir aquesta empresa perquè em va semblar la més interessant de totes les que hi havia. Hi tindria feines diverses per fer i seria un lloc on no m’avorriria.

Jo pensava que la biblioteca era simplement un lloc on et donaven informació i et prestaven llibres, pel·lícules, etc. Però quan ho he pogut observar des de dins he vist que no només és això sinó que també hi ha d’altres tipus d’activitats com les que es realitzen a l’estiu, sobretot per als nens, el procés de gestió de la biblioteca, el coneixement del catàleg, la importància de tenir els documents endreçats, etc.

M’ha agradat molt el meu pas per la biblioteca, perquè he après coses i penso que a partir d’ara faré més cas als llibres. Sobretot també vull dir que he estat molt a gust amb el personal d’aquí, ja que m’han tractat molt bé si són unes meravelloses persones. Yolanda Canalda.

Des de la biblioteca volem agrair la Yolanda el su interès i bona disposició per al treball; especialment el seu tarannà que l'ha fet integrar-se molt bé dintre de l'equip. En fi: ha estat un plaer tenir-la amb nosaltres. Et desitgem el millor per al futur!


Share/Bookmark