Cercar

Xarxa de lectures: què ens recomanes?



I una setmana més aquí teniu les recomanacions dels nostres lectors:

La maestra del piano. Punts: 3. M'ha agradat perquè: és de Hong Kong en temps passat meravellós i molt important. 

L'àngel perdut. Punts: 4. M'ha agradat perquè: barreja diversos escenaris, entre ells alguns es localitzen a la península Ibèrica. A més, la seva temàtica és diversa ja que combina moments d’intriga, amb altres d’acció.


Salutacions expressives. Punts: 4. M'ha agradat perquè: Aquests poemes semblen conformar un quadern de bitàcola, i el mar és el medi, l'espai significatiu, on sovint té lloc el magnífic desplegament de la vida. Al mar, no tant sols hi ha caçadors d'amor,sinó que hi conviuen xinxetes rovellades, peixos i rosegons de pa, entre moltes altres troballes.

Mostren el seu compromís amb la vida, amb la bellesa, la seva entregada passió de viure. El llibre amaga una crua veritat, i la bellesa amb què s'ha formulat no en difumina l'abast.

Negra memòria. Punts: 5. M'ha agradat perquè: descobreix com era la vida a la mar fa més de cent anys i també part de la nostra història.

L'estiu que comença. Punts 4. M'ha agradat perquè: per refrescant, ràpid, estiuenc, engrescador, fàcil de llegir tot i la profunditat del text, costumista fins i tot en les tradicions.

Generación paréntesis. Radiografía de un tiempo cambiante. Punts: 5. M'ha agradat perquè: per actual, per ser una crua i real reflexió de vida sobretot obrint bé els ulls al que hem viscut i que potser mai més tornarem a viure; ric de vocabulari, expressions i frases fetes. Els que tenim una edat ens hi trobem més que reflexats i als que ens segueixen els planteja una gran reflexió de cap on anar.

I tu, en vols recomanar algun?



Share/Bookmark