Cercar

Xarxa de lectures: què ens recomanes?


Durant aquests dies la nostra xarxa s'ha omplert de recomanacions. Aquí les tens:


Reina se escapa. Punts: 5. M'ha agradat perquè: Es una historia muy divertida

Cachorros en apuros. Punts: 5. M'ha agradat perquè: Me gusta mucho leer en inglés

Junie B. Jones. Punts: 4. M'ha agradat perquè: Es muny graciosa y divertida

Los instantes perfectos. Punts: 5. M'ha agradat perquè: Tracta d’una nena rica que vol ser “lladre de guant blanc”

La Caputxeta vermella. Punts: 5. M'ha agradat perquè: Hi ha monstres (un llop molt dolent)

Lola torbellino. Punts: 5. M'ha agradat perquè: És molt divertit i dóna moltes idees

Escola de princeses. Punts: 4. M'ha agradat perquè: tracta de nenes

Em dic Lola! Punts:5. M'ha agradat perquè: tracta d’una nena que busca una millor amiga per compartir emocions i és veritat que és millor tenir 1 millor amic que mil i un amics normals. Anima’t a llegir-lo!!!

Chistes. Punts: 5. M'ha agradat perquè: era d’acudits

Matilda. Punts: 5. M'ha agradat perquè: Porque aunque traten mal a Matilda no se da por vencida y descubre que tiene poderes y es muy lista

I tu, ja has portat la teva? Vinga, que el temps s'acaba!


Share/Bookmark