Cercar

Infantils recomanats


La col·lecció De gran vull ser... d'editorial Efadós ens presenta a diferents persones de la vida pública catalana, que han aconseguit notorietat pel seu ofici, per exemple Ferran Adrià com a cuiner o Lluís Llach com a cantautor. La col·lecció a més té finalitats solidàries ja que els beneficis obtinguts amb la seva venda van destinats a finalitats socials com l'ajuda a infants dels barris més vulnerables de Barcelona o a projectes al Senegal.

Cadascun dels títols té personalitat pròpia, amb textos i il·lustracions de diferents autors, però tots ens presenten al personatge protagonista des de la infantesa; ens parlen dels seus somnis i aficions i ens expliquen quin ha estat el seu tret diferencial, allò que els ha distingit d'altres cuiners o cantants:





MARTÍ, Meritxell. Ferran Adrià: de gran vull ser ... cuiner! El Papiol: Efadós, 2012. I 92Adrià

"Al Bulli la gent obre uns ulls com unes taronges i bada la boca com un peix. El somriure se'ls escapa, perquè és que és impossible mostrar-se seriós davant d'un bolet que es beu o una sopa que es talla amb ganivet. Per això ens han donat tres estrelles... Em sento agraït, tot i que el que a mi em fa més feliç és inventar coses i veure com la gent s'ho passa bomba!"




MOLIST, Pep. Lluís Llach: de gran vull ser ... cantautor! El Papiol: Efadós, 2012. I 92Llach 

“Em dic Lluís Llach i durant quaranta anys he estat cantautor. Des que vaig néixer, la música ha format part de la meva vida 
Si la vida és cançó, 
L'amor deu ésser el ritme, 
La revolta, harmonia, 
La veu som tu i jo."

Recomanat per a tots aquells que sentin curiositat i es vulguin apropar a les biografies d'aquests personatges emblemàtics.


Share/Bookmark