Cercar

El clan de la loba




Acabo de llegir la primera part de la trilogia La guerra de las brujas, de Maite Carranza.

Selene desapareix de sobte deixant sola la seva filla adolescent Anaíd. Aquesta, amb l'ajuda de la seva tieta i d'amigues de la seva mare, descobrirà que no són una família normal, sinó que són bruixes del Clan de la lloba, descendents de les bruixes Omar, en continu conflicte amb les malvades bruixes Odish.

Carranza crea amb aquest primer volum de la trilogia tota una mitologia de clans de bruixes enfrontades des de temps immemorials, amb els seus ritus i les seves lluites pel poder, en una clàssica batalla entre el bé i el mal.

M'ha agradat la fantasia en la recreació de tot aquest món, i també el fet que és un univers eminentment femení, amb les dones com a protagonistes absolutes. Unes dones amb noms tan evocadors com Gaia, Deméter o Criselda. I també una trama que si bé comença al pirineu català, acaba desenllaçant a Sicília i a mi, que n'estic enamorada des de les lectures de  Camilleri i el meu viatge de l'estiu passat, m'ha encantat.

Tot i que Paraules emmetzinades continua essent la meva novel·la preferida de Maite Carranza, també us recomano endinsar-vos en aquesta trilogia fantàstica. I si us agraden els seus llibres tant com a mi recordeu que tenim una cita amb l'autora el proper divendres 26 de maig a les 18 h.





Rosana Andreu




Share/Bookmark