Cercar

LlibreTast

Dintre del projecte "Biblioteques amb D.O." us oferim LlibreTast, un recull de textos literaris en què es parla de vi.


BARBA, Carme: La fel·lació d’un gra de raïm. 3r premi Relats Eròtics DO Penedès. Relats eròtics DO Penedès. Fundació Futura Local, 2017

“Conduïa a poc a poc, assaborint el camí. La sendera que portava al celler era molt estreta, perfilada entre vinyes. Si treia la mà per la finestra gairebé podia tocar els pàmpols. Tan atapeïdes estaven les vergues que a part d’elles només podia veure la terra i el cel fins que un vell Jeep descapotat em va barrar el pas. Vaig aturar-me a certa distància, la suficient per comprovar que el seu interior era buit. Tampoc vaig veure ningú a la rodalia, tot i que vaig intuir que l’amo no devia ser gaire lluny i que si tocava la botzina de ben segur em sentiria. A punt de cometre aquell acte de grolleria malsana característic de la ciutat, vaig recordar que el tiet m’havia explicat que els ceps es podien estressar sota l’impacte de sorolls estridents i que fins i tot podien perdre la “fertilitat”, tal com els passava a alguns homes i dones. Em vaig esgarrifar només de pensar-hi i vaig aturar el motor..." pàg. 29-30




Share/Bookmark